Saturday, April 24, 2010

Five A.M. Poetry

Periodically when I cannot sleep- I read, speak poetry, journal my thoughts, as music flows from my CD player... Citizen Cope, and so many other (new to me) are finding there way into my mind...

A while back, and recording some poetry for a fellow artist friend Dash Deringer @ The Deringer Files, I threw in a few of my own, and he so kindly published one, and of course it is entitled...

Sleep Sleep be my jailer Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep be my romeo Sleep Sleep  Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep  Sleep  Sleep
Sleep   my own violent wind       Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep     seize me       Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep
Sleep Sleep Sleep Sleep your balcony a-waits    Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep Sleep
...go over to his site, view and listen...

 

1 comment:

Bryan Borland said...

Yes, if you don't go check this out, you'll be missing something. It is intensely good!